Oloa

Faletaavale Faitotoa R-Taua

O le faletaavale e masani ona pito tele tele fale, ma faigofie ai ona maua i le tau. O le faitotoʻa faletaavale mafai ona fesoasoani faʻaititia le fesiitaʻi o le vevela po o le malulu ea i totonu o lau faletaavale ma isi vaega o lou fale, ma faʻaleleia atili ai le atoa fale malosi aotelega.

A o faia suʻesuʻega i ituaiga eseese o faletaavale faitotoʻa, atonu na e mauaina se fuataga "R-Value" e fesoʻotaʻi ma fale iniseti faitotoʻa faletaavale.

O le a le R-Value?

R-Value o se fua o le teteʻe vevela faʻaaoga i le fausiaina ma fausiaina alamanuia. Faapitoa, R-Taua o le teteʻe vevela i le vevela tafe. Tele masini gaosi faʻaaogaina R-Values ​​e faʻaalia ai le malosi lelei o a latou oloa. O lenei numera ua fuafuaina fuafua i luga o le mafiafia o le faʻaʻesega ma ona vailaʻau meatotino.

Le Mea Moni e Uiga i R-Values

O le maualuga o le R-Taua, o le sili atu le insulate meatotino o le mea. Ae ui i lea, o le R-16 aoga e le faalua ona lelei nai lo o le R-8 Taua. E le ofaina faʻaluaina le teteʻe aisa pe faʻalua ile faʻasaoina ole malosi. O le taua o le R-16 o loʻo ofoina mai ai le 5% faʻaititia o le vevela tafe ma le 5% faʻaleleia atili o le malosi faʻatinoina nai lo le taua o le R-8. Vaʻai le siata mo R-Taua faʻatusatusaga.

faletaavale-faitotoʻa-R-aoga-faʻamama-faitotoʻa-bestar-faitotoʻa