Prudutti

Cume Sapete Quandu Avete bisognu di Riparazione di Porta di Garage

 

garage-door-repair-service-bestar-doors

A vostra porta di garage ùn funziona micca cusì liscia, efficiente è affidabile cum'è prima? A maiò parte di i pruprietari di case usanu e so porte di garage ogni ghjornu per lascià è entre facilmente in e so case. Ma cù un usu custante, sperimentà l'usura di a   porta di garage  hè normale. U megliu modu per sapè quandu avete bisognu porta di garage per prevene a rotta inconveniente è potenzialmente periculosa di a porta di garage.

Avete bisognu di Riparazioni di Porta di Garage ? Per sapè sì avete bisognu di Riparazioni di Porta di Garage , nutate i segni seguenti:

(1) Operazioni Rumurose di Porta

E porte di u garage solitu facenu rumore mentre operanu, allora cumu si pò sapè quandu i suoni di a vostra porta o di l'apertura sò inusuali? Mentre aduprate a porta FNAC , ascoltate tutti i soni spiacevuli cum'è straining, grating, rubbing or grinding. Queste puderebbenu indicà danni à u vostru porta FNAC o pezzi usurati è allentati di hardware, cum'è i rulli o molle.

(2) A Porta ùn Aprerà Manualmente

Mentre ùn pudete micca bisognu à apre manualmente a porta di u porta FNAC spessu, esse capace di fà cusì hè cruciale in casi di fallimentu di a porta o durante una interruzione di corrente. Se ùn pudete micca alzà facilmente a porta FNAC cù a manu, allora pudete avè prublemi cù u vostru sistema di primavera. I molle sò rispunsevuli di cuntrastà u pesu di a vostra porta è di assicurà una apertura è una chiusura liscia è simplice. Normalmente duranu finu à 10 anni.

(3) Risposta di Porta Lenta

Dopu avè mandatu un cumandamentu à a porta FNAC , duverebbe risponde senza ritardu in dui secondi. Se a vostra porta esita à alzà è abbassà quandu hè urdinatu, puderia indicà chì a vostra batteria remota hè morta, un malfunzionamentu cù u vostru telecomandu o un apertu dannighjatu.

(4) Porta di Garage Affundante o Off-Balance

Verificate s'ellu ci hè lacune sottu à a porta o s'ellu hè visibilmente affunditu. E porte di u garage cù lacune sottu u sigillu pudianu indicà disallineamentu, una porta installata impropriamente o usura irregulare di primavera. Questi danni ponu purtà à prublemi minori cum'è hardware dannighjatu o rotture gravi, inaspettate. Un modu per verificà e condizioni di a vostra porta hè eseguendu un test di equilibriu: sbloccate a porta da l'apertura è alza a porta à metà strada nantu à a so pista. Se a porta nasce aperta o chjusa, a porta hè fora di equilibriu.

(5) Pannelli di Porta Dentati o Danneggiati

E E porte di u garage ùn sò micca solu attraenti, ma ponu ancu influenzà a qualità generale è a funzionalità di u vostru sistema. I pannelli di a porta di garage dentati puderebbenu influenzà l'allineamentu di a vostra porta è u bilanciu generale di a porta, causà tensione nantu à altre parti è hardware è danneghjanu a traccia, purtendu eventualmente a porta à diventà fora di pista.