Prudutti

Cume Misurà a Primavera di a Porta di u Garage

 Passi per Misurà a Vostra Primavera di Torsione di Porta di Garage

cumu-misurà-Garage-Porta-Primavera

 

Se avete bisognu di una nova di torsione di a sapè chì lunghezza avete bisognu di cumprà. Questu ùn hè micca simplice quant'è solu misurà a molla da u latu à u latu, perchè e molle di torsione sò etichettate in base à a lunghezza svolta. Se a primavera hè rotta è sbulicata, allora u vostru travagliu hè faciule, ma a maiò parte di u tempu duverete uttene sta misurazione quandu a primavera hè sempre ferita. Postu chì ùn andate micca à rilassà a primavera per via di risichi per a sicurezza, eccu cumu pudete truvà a misura.

 

1. Misurà a Dimensione di u Filu

A dimensione di u filu hè u primu pezzu d'infurmazioni chì avete bisognu à raccoglie. Per misurà a dimensione di u filu, misurà a lunghezza di 10 bobine di a primavera. Se avete 1 1/4 pollici in un conte di 10 bobine, i fili sò 0,125. Se u vostru conte di 10 bobine misura 2 1/2 pollici, avete fili da .25 pollici. Per altre misurazioni, parlate cun un prufessiunale di riparazione di porte di garage, o truvate una carta di misurazione à 10 bobine in linea. A precisione di a larghezza di u filu hè essenziale per misurà currettamente a molla.

 

2. Misurà u Diametru Internu

Circa u 90% di e porte di garage in America anu un diametru internu di 2 pollici, ma per via di quellu 10% chì ùn l'anu micca, avete bisognu di verificà duoppu. Basta misurà u diametru internu di a primavera cù una cinta à misura. Ùn avete bisognu di piglià a primavera per piglià sta misura.

 

3. Misurà a lunghezza di primavera

Infine, misura a lunghezza di a molla quandu hè chjusa. Questu deve esse in 1 à 2 pollici per a precisione. Se a vostra molla hè rotta, spinghje i pezzi torna inseme in modo chì ùn ci sia alcuna lacuna prima di misurà.

 

4. Determinate a Direzzione di u Ventu di a Primavera

Se pudete sempre vede a vernice nantu à a vostra molla di torsione, allora a direzzione hè faciule da determinà. E surgenti cù vernice rossa sò ferite à diritta, mentre e surgenti senza vernice rossa sò lasciate ferite. Se a pintura ùn hè micca visibile, fighjate induve si trova a primavera. E molle à u latu sinistro di a porta sò ferite à diritta, è e molle à u latu dirittu di a porta sò ferite à manca.

 

Ùn Trascurate micca a Sicurezza

Una volta chì avete queste quattru misurazioni, site prontu à urdinà a vostra primavera, ma in tuttu stu prucessu, fate attenzione. Ùn trascurate micca queste precauzioni cruciali di sicurezza:

  • Ùn avvolge mai a manu intornu à una molla di torsione di ferita.
  • Mantene e dita luntanu da a primavera quandu hè pussibule.
  • Purtate a prutezzione di l'ochji.
  • Avè qualchissia chì vi aiuti.

 

E surgenti di torsione parenu innocenti, ma cuntenenu un pocu di tensione è ponu ferisce facilmente. Attentu à a misura di una molla di torsione, è se in ogni mumentu pensate chì ùn pudete micca fà u travagliu in modu sicuru, dumandate supportu da a riparazione di porte di garage è a cumpagnia di serviziu.