Prudutti

Perchè Sostituite a Vostra Porta di Garage Primavera

A vostra porta FNAC hà parechje parti in muvimentu chì u mantenenu funziona bè. Cù u tempu, quelle parti in muvimentu ponu diventà usate, è sì ùn li dete micca a manutenzione curretta, a vostra porta pò rompersi è ùn esse più aperta per voi. Certi pezzi impediscenu ancu l'usu manuale di a vostra porta. A molla di torsione hè una di quelle parti.

porta-garage-torsione-molle

 

Chì sò e Molle di Torsione di a Porta di u Garage?

Una molla di torsione di a porta di u garage conserva l'energia meccanica attraversu u cuncepimentu di torsione è di rotazione. Queste molle sò montate orizzontalmente sopra a vostra apertura di porta di garage. Quandu a porta hè chjusa, a primavera hè stretta. Questu aghjunghje energia à u sistema di apertura. Quandu allora aprite a porta, i cavi attaccati à a molla li causanu u distaccu, è l'energia da questu aiuta à a porta à alzà.

Quantu dura a Torsione Springs?

A durata di vita di e sorgenti di torsione dipende da a frequenza chì aprite a vostra porta. Per a famiglia media chì apre a porta trè à cinque volte ogni ghjornu, a primavera di torsione duverà durà circa cinque à sette anni. Tipicamente, anu 10.000 cicli prima di rompe. Tuttavia, u clima fretu è l'umidità, chì causanu a ruggine, ponu accurtà sta vita prevista.

Quandu una molla di torsione deve esse rimpiazzata, si indebolirà. Eventualmente a porta serà troppu pesante per chì a primavera indebulita si apra, è si romperà. Quandu a primavera si rompe, a porta ùn si apre. Se a primavera si rompe durante l'apertura o mentre a porta hè in pusizione aperta, a porta si chjuderà è pò ferisce à qualchissia chì stà sottu. A causa di stu risicu, hè megliu rimpiazzà a molla di torsione quandu s'avvicina à a fine di a so vita prevista o cumincià à vede arrugginitu o stancu.

Cumu rimpiazzà currettamente a vostra primavera di torsione di a porta di u garage

Rimpiazzà una molla di torsione ùn hè micca un compitu DIY. E parti è l'utensili necessarii per rimpiazzà e molle di torsione ponu minaccià a vita se ùn sò micca aduprati currettamente. Inoltre, perchè e sorgenti di torsione sò sottu tensione, a molla stessa hè incredibilmente periculosa. Cuntattate a sucietà di riparazione è serviziu di porte di garage per uttene qualcunu à vene in casa vostra per aiutà cù a vostra molla di torsione di a porta di u garage.