Oloa

Aisea e Suia ai Lou Fale Taʻavale Fale Tautoto

O lou faitotoa faletaavale e tele ona minoi vaega e faʻatino ai ona ola lelei. I le aluga o taimi, o na mea o loʻo minoi e mafai ona masaesae, ma afai e te le tuʻuina atu ia i latou le tausiga lelei, o lou faitotoʻei ono malepe ma le toe tatala mo oe. E i ai ni vaega o le a taofia ai le faʻaoga tusi lesona o lou faitotoʻa. O le vaipuna o se tasi o na vaega.

faletaavale-faitoto-torsion-vaipuna

 

O a Fale Faʻaputuga Faʻatonutonu o Fale Faʻavaʻa?

O le faletaavale faʻaputuga faitotoʻa torsion teuina malosiaga masini ala i le mimilo ma faʻasolosolo mamanu. O nei vaipuna o loʻo faʻapipiʻi faʻataʻamilomilo i luga atu o le tatalaina o ou faitotoʻa. A tapunia le faitotoʻa, e manua tele le vaipuna. Lenei faʻaopopo malosiaga i le tatalaina sisitema. A e tatalaina le faitotoʻa, uaea fesoʻotaʻi i le vaipuna mafua ai ona malolo, ma le malosi mai lenei fesoasoani le faitotoʻa siʻi i luga.

O le a le umi e fai ai le Torsion Springs?

O le soifuaga o torsion vaipuna faalagolago i le faʻafia ona e tatalaina lou faitotoʻa. Mo le averesi aiga e tatalaina le faitotoʻa tolu i le lima taimi i aso taʻitasi, o le torsion vaipuna tatau ona tumau pe tusa o le lima i le fitu tausaga. Masani ai, e 10,000 taamilosaga a o le i malepe. Peitaʻi, o le malulu o le tau ma le susu, e mafua ai le elea, e mafai ona faʻapuʻupuʻuina ai lenei olaga faʻamoemoeina.

A manaʻomia le suiina o se punavai sisina, o le a faʻavaivaia. E iʻu lava ina mamafa tele le faitotoʻa ma e le mafai e le vaipuna vaivai ona tatalaina, ma o le a malepe. A malepe le tautotogo, e le matala le faitotoʻa. Afai e malepe le tautotogo i le taimi o le matala pe a o le faitotoʻa i le avanoa matala, o le faitoto o le a tapunia tapunia ma mafai ona afaina ai se tasi tu i lalo. Ona o lenei tulaga lamatia, e sili ai le suia o le torsion tautotogo pe a latalata i le iuga o lona taimi faʻamoemoeina ola pe amata ona foliga elea pe tuai.

Faʻafefea ona Saʻo Sui Lou Fale Kolosi Faʻaputuga Torsion Spring

Suiina o se torsion tautotogo e le o se DIY galuega. O vaega ma mea faigaluega e manaʻomia e sui ai le vaipuna e mafai ona faʻafefe pe a le faʻaaogaina faʻalelei. Faʻapea foi, talu ai torsion vaipuna o loʻo i lalo o feteʻenaʻi, o le tautotogo lava ia e mataʻutia matautia. Faʻafesoʻotaʻi faitotoʻa faletaavale kamupani tautua ma tagata tautua e aumai se tasi e sau i lou fale e fesoasoani i lau faletaavale faʻasolosolo faitotoʻa spring.