Prudutti

Guida d'acquistu di Porta di Garage

porte-garage-porte-isolamentu-porte-garage

 

U stilu è u culore di a porta di u garage hà un grande impattu annantu à l'attrachju di a vostra casa. Eccu uni pochi di cunsiglii per aiutà à sceglie a migliore porta di garage per a vostra casa.

 

Dimensioni è Stili di Porta di Garage

Taglie

Prima determinate chì dimensione avete bisognu. Misurate l'altezza, a larghezza è u spessore di a vostra porta di garage esistente, è pigliate e misure à u vostru Lowe locale.

Stili

Sceglite un stile chì cumplementa l'esternu di a vostra casa. I pannelli di a finestra sò un modu per aghjunghje un toccu persunale à una porta di garage.

Un altru modu per aghjunghje stile hè u cuncepimentu di pannelli. Ci hè quattru disegni principali di pannelli da sceglie:

Pannelli di Carriage House

 porte-garage-porte-porte-residenziali-isolanti-porte-bestar-porte

Questi pannelli aghjunghjenu carattere à i pannelli tradiziunali, alzati.

Flush Pannelli

 flush-garage-doors-insulating-doors

Sò pannelli piatti, pocu texturizati chì ponu esse aduprati per cumplementà a zona murale circundante senza attirà troppu attenzione à a porta stessa.

Pannelli Long Raised

 cassetta-longa-porte-garage-porte-bestar-porte

Danu prufundità è distinzione à a porta, puru aghjunghjendu l'apparenza generale di a casa.

Pannelli Corti Corti

 cassetta-pannellu cortu-porte-garage-bestar-porte-garage

Prestanu dinò prufundità à a porta. Sò eccellenti aghjunte à case in stile vittorianu cù tagli intrecciamente dettagliate, e facciate simmetriche di case in stile coloniale o e forti linee architettoniche di una casa Tudor.

 

Custruzzioni di Porta di Garage

 E porte di garage in acciaio sò i tippi più cumuni è ecunomichi nantu à u mercatu. A maiò parte di i pruduttori offrenu parechji culori da a fabbrica, è parechji mudelli ponu esse dipinti per adattassi à a vostra casa. Ci hè trè tippi da sceglie:

E porte à un stratu sò stampate da una sola foglia d'acciaio galvanizatu. Queste sò generalmente e più economiche di tutte e porte in acciaio.

E porte in acciaio à doppiu stratu anu una pelle d'acciaio galvanizatu à l'esternu cun un stratu grossu sia di polistirene sia di poliuretanu cum'è sustinente. U sustegnu furnisce insonorizazione è valore insulatore supplementu à a porta.

E porte à triplu stratu sò custruite cù i stessi materiali cum'è e porte à doppiu stratu, cù l'aggiunta di una pelle zincata à l'internu per prutege u polistirene / poliuretanu da i danni. U stratu addiziunale d'acciaiu face e porte à triplu stratu a più forte, sicura è insonorizante di tutte e porte di garage. Quessi sò ancu dispunibili cun isolamentu più spessore per un valore R più grande (una misura di resistenza termica).

bestar-insulazione-garage-porte-r-valore-17.10

 

Parti di Porta di Garage è Accessori

Ferramenta

U hardware di a porta di garage hè un modu faciule è accessibile per aggiornà l'aspettu di una porta di garage esistente o nova. Aghjunghjite cerniere è inseme di manichi o ancu un inseme di finestre simulate chì ponu esse dipinte per accurdà a vostra porta per un aspettu persunalizatu.

Assicuratevi di avè un apertura di porta di garage chì sia compatibile cù a vostra porta è chì risponde à i vostri bisogni. Leghjite a nostra  Guida à l'acquistu di l'apertura di a porta di u garage per amparà nantu à i tippi è l'opzioni dispunibili.

garage-porte-harware-kits-cerniera-rulli

 

Funzione Garage: Attellu o Zone Viventi

Parechji pruprietari di case usanu i so garage cum'è estensioni di u so spaziu di vita: cum'è spazii di ghjocu per i zitelli, attelli, spazi di passatempi, lavanderie è ancu di più. In questi casi, sceglite una porta chì mantene una temperatura piacevule è assicura chì sia u più efficiente energeticamente:

Bon Isulamentu: Cerca una porta cù un valore R di almenu 3 in climi moderate à temperatu. In climi più duri, cullate à un valore R di 10.

Guarnizioni Meteo Tra Sezioni: U sigillu pò esse disignatu in e superfici di accoppiamento di i pannelli, o pò esse in forma di materiale di guarnizione chì si comprime quandu a porta hè chjusa.

Seal Bottom / Threshold: Se a porta ùn vene micca cun un standard di sigillu inferiore, pudete sempre aghjunghje unu per tene brutti d'acqua è piove.

Se avete un attellu di garage, uttene u più altu valore R chì pudete in a porta per fà u riscaldamentu è u raffreddamentu di u vostru spaziu di travagliu più faciule. A cundensazione interiore nantu à una porta di metallo micca isolata pò congelà per formà accumulo di ghiaccio in climi freddi.