Prudutti

Cosa Significa u Valore R per a Vostra Porta di Garage

garage-door-R-value-bestar-garage-doors-residenziale-porte

 

Cosa hè R-Value ?

U valore R  hè una misura standard chì l'industrie adupranu per determinà a resistenza termica in diversi materiali di custruzzioni. Fondamentalmente, se un materiale particulare ùn hè micca assai resistente, lascerà passà facilmente l'aria calda o fredda attraversu, è ùn creerà micca assai isolamentu. Stu tipu di materiale averia un valore U valore R , invece chì i materiali cun una resistenza termica più bona otteneranu valori R più alti.

 

Quali tipi d'isolamentu ponu migliurà u R-Value di una porta di garage ?

Ci sò dui tippi di basa di isolamentu per porte dispunibili oghje - Poliuretanu è Polistirenu. U poliuretanu hè guasi sempre a megliu opzione perchè aderisce direttamente à i muri interni di a porta. Questu, è a so forza flexulare superiore (curvatura) ne facenu una scelta d'insulazione megliu in tuttu. Inoltre, offre più isolamentu cun un valore R più altu.

Oltre à e porte di garage , pudete ancu truvà isolamentu in poliuretanu in e porte d'entrata di molte case, è hè ancu adupratu in paraurti.

U polistirenu, d'altra parte, hè spessu adupratu in materiali di imballu, tazze termiche monousu è altri prudutti. Quandu hè usatu per insulà una porta di garage, hè inseritu trà e duie pareti esterne in acciaio di una porta à trè strati. Hè ancu spessu adupratu in porte di garage à dui strati, induve hè legatu à u latu internu di u muru d'acciau unicu di a porta.

 

L'isolamentu hè l'unica cosa chì tocca u R-Value di una porta ?

Ancu se optate per una porta di garage fatta cù u megliu isolamentu dispunibule oghje, senza boni ponti termichi è un sistema ottimale di impermeabilizazione, u calore puderà fughje attraversu a vostra porta di garage. Assicuratevi chì a vostra porta di garage abbia una bona tempesta intornu à u so quadru esternu è trà e so sezzioni. Se u vostru clima hè fragile invece di flessibile, ùn pò micca fà u so travagliu cum'è era destinatu.

 

Cosa hè un bonu R-Value per una porta di garage ?

Se avete un garage staccatu chì hè isolatu, una porta di garage cù una classificazione R-10 o superiore serà preferibile, soprattuttu se avete calore ausiliare à u garage. Se u garage ùn hè micca isolatu è ùn hè micca riscaldatu, pudete andà cun una porta di garage cù un valore R-6.

Se u vostru garage hè attaccatu è insulatu (cum'è u casu cù a maggior parte di i garage attaccati), vulete una porta FNAC cun una classificazione R-12 o superiore, soprattuttu se avete una camera da letto o un altru spaziu di vita sopra u garage.

 

Cosa-hè-u-Migliore-R-Valore-Per-A-Vostra-Porta-di-Garage

 

Devu scaldà u mo garage se elettu una porta cù un valore R-16 ?

Questu dipende veramente da u clima induve vive. Se uttene di regula temperature inferiori à u congelamentu di notte, vulete mantenere almenu un pocu di calore in u garage. Se u vostru garage funziona cum'è un attellu, stanza di ghjocu per i zitelli, o se passate assai tempu in u garage chì travaglia nantu à a vostra vittura (e), puderete vulete riscaldallu un pocu di più per u vostru cunfortu.

Curiosamente, ùn duverete micca spende tantu per scaldà u vostru garage se avete una porta di garage cù un valore R-16 perchè u calore da a vostra vittura aumenterà a temperatura ambientale. Inoltre, u calore di a vostra casa aiuterà ancu à insulà u vostru garage è à mantene a temperatura alta.

È, se vive in un clima più caldu, avè una porta di garage cù un valore R-16 aiuterà à intrappulà l'aria fresca, rendendula più efficiente è menu costosa per raffreddà u vostru garage.