Prudutti

9 Cunsiglii per a Manutenzione Stagionale di a Porta di u Garage

A vostra porta di garage hè probabilmente u più grande oggettu in muvimentu in tutta a vostra casa. Hè adupratu ogni ghjornu è in tutte e stagioni. A manutenzione di e porte di u garage hè spessu trascurata, ma duie volte à l'annu l'ispezione stagionale è a manutenzione devenu esse parte di a vostra rutina. ogni pruprietariu duveria fà una ispezzione è una manutenzione di basa di modu regulare per individuà i prublemi prima ch'elli diventinu serii. Mentre e riparazioni maiò devenu esse lasciate à l'esperti, tali rimpiazzamenti di primavera. E seguenti attività di manutenzione devenu esse effettuate regolarmente da ogni pruprietariu

 

1. Lubricate e Parti Moving

Mantene e vostre parti di a porta di u garage ingrassate se vulete riduce qualsiasi prublemi di rumore è allungà a so vita utile. Lubricà currettamente i rulli è altre parti in muvimentu pò riduce significativamente a tensione nantu à l'apertura di a porta. Se alcuni rulli o cerniere sembranu appiccicati, spruzzateli cù una soluzione penetrante, cum'è WD-40, poi pulite e puliscite e applicate grassu.

Duie volte à l'annu, spruzza qualchì lubrificante nantu à e molle di sopra, è aduprate grassu di litiu biancu nantu à a vite o a catena di l'apertu. Ùn vi scurdate di ùn aduprà micca lubrificanti nantu à un apertura di cinghia.

 

2. Stringhje u Ferramenta

Perchè a porta tipica di u garage si move è scende parechje centinaia di volte ogni annu, u muvimentu è a vibrazione ponu allentà a porta è traccia u hardware. Verificate e parentesi chì tenenu e tracce di a porta à u muru è u soffiu, è ancu i fermaglii chì ancoranu a unità di apertura di a porta di u garage à u quadru. Aduprate una chjave incavo per stringhje tutti i bulloni sciolti chì truvate.

 

3. Sguassà i Tracks

Verificate e tracce da i dui lati di a porta per assicurassi chì sò liberi di detriti è di ruggine. Pudete ancu aduprà un livellu per assicurassi chì e tracce sianu perfettamente verticali longu à e so sezzioni verticali. Pudete fà picculi aggiustamenti voi stessi, ma i principali aggiustamenti di traccia sò un travagliu per un tecnicu prufessiunale.

 

4. Verificate i Cavi è Pulegge

Verificate i cavi di elevazione è e pulegge chì si attaccanu à i supporti di rulli inferiori di a porta. Queste furniscenu a cunnessione trà e molle è a porta per aiutà à alzà è abbassà a porta in modu sicuru. E porte di u garage anu unu di i dui diversi tipi di molle:  Molle à prulungazione Le molle à  estensione sò molle lunghe è magre chì vanu à fiancu à a parte horizontale (sopra) di ogni traccia di a porta. E molle di torsione  sò muntate à una verga metallica sopra l'apertura di a porta. I dui tippi utilizanu cavi per alzà a porta.

A maiò parte di i sperti cunsiglianu chì i cavi è e molle ùn devenu micca esse toccati da i pruprietari di case postu chì queste parti à alta tensione ponu esse periculose. Se vedi qualchi filu rottu o altri segni di usura o dannu nantu à i cavi, chjamate una persona di serviziu per assistenza.

 

5. Verificate è Sostituite i Rulli

I rulli longu à u bordu di a porta di u garage, sì in nylon o in acciaio, devenu esse ispezionati duie volte à l'annu è rimpiazzati ogni cinque anni, è ancu più spessu se utilizate a porta parechje volte à u ghjornu.

Durante a vostra ispezzione, se truvate rulli chì sò incrinati o usurati, rimpiazzalli u più prestu pussibule. Tranne per quelli chì sò attaccati à i cavi, i rulli ponu esse reinstallati è rimossi rimuendu e parentesi chì tenenu i rulli.

 

6. Pruvate u Bilanciu di a Porta

Se a vostra porta di garage ùn hè micca currettamente equilibrata, l'apertura di a porta di garage duverà travaglià più duru, è ùn durerà tantu. A porta duveria esse cusì bè equilibrata da e so molle chì solu uni pochi chilò di forza sò necessarii per alzà la. Pruvate questu tirendu a maniglia di rilasciu nantu à l'apertura automatica, poi alzate manualmente a porta per ch'ellu sia circa à mezu apertu. A porta deve stà in piazza senza u vostru aiutu. S'ellu ùn face micca, a porta hè equilibrata impropriamente o e sorgenti invechjanu è sò usate. Chjamate un prufessiunale per aiutu cù e surgenti.

 

7. Riparate o Sostituite a Primavera di u Tempu

U sigillu di a striscia in gomma in u fondu di a vostra porta aiuta à tene fora a polvera è a terra. Inspecciona una volta in sei mesi per assicurassi chì hè in bona forma.

Se a striscia climatica hà macchie sciolte o hè incrinata, riattachjala o rimpiazzate subitu tutta a lunghezza. A spugliata di a porta di u garage hè venduta in grossi rotuli in a ferreteria. Basta à taglià à misura è adatta in u fondu di a porta.

 

8. Pulite è Pittura a Porta

Se a porta hè in acciaio, cercate macchie di ruggine chì devenu esse levigate, preparate è verniciate. E porte in vetraghju ponu esse lavate cù un pulitore universale. Paga una attenzione particulare à e porte in legnu, postu chì l'ordimentu è i danni da l'acqua sò cumuni. Elimina a vernice sbucciata è sbucciata, poi sabbia è ripintisce. Se avete una porta di legnu chì ùn hà micca spugliatoghju longu à u fondu, assicuratevi chì questu bordu di fondu sia ben sigillatu o dipintu, allora installate una stagnola.

 

9. Pruvate e Caratteristiche Auto-Reverse

L'aprenti automatichi di porte di garage anu una funzione di inversione automatica cuncepita per rilevà a resistenza è per riversà u muvimentu di a porta se culpisce una persona o un oggettu prima di ghjunghje in terra. Questa caratteristica di sicurezza funziona in dui modi - meccanicu è fotocellule. Pudete pruvà a caratteristica meccanica ponendu una tavula di legnu in terra in u percorsu di a porta. Appena a porta tocca u tavulinu, duveria riversà a direzzione è ripiglià torna.

Pudete pruvà u sistema fotoelettricu cù travi da ogni latu cuminciendu a porta in ghjò è passendu a gamba in u caminu di a porta. A vostra porta duveria riversà è andà in testa.

Cunsultate u manuale d'istruzzioni per l'aghjustà a funzione d'inversione automatica. In casu chì u vostru apritore sia assai vechju, pò mancà a caratteristica di basa - è pò esse ora di cumprà un novu apritore di porta di garage.