Prudutti

Cumu Funziona un Sistema di Porta di Garage?

A maiò parte di a ghjente usa e so porte di garage ogni ghjornu per sorte è entre in e so case. Cù una tale operazione frequente, significa chì probabilmente aprite è chjudete a vostra porta di garage almenu 1.500 volte à l'annu. Cù tantu usu è dipendenza da a vostra porta di garage, sapete ancu cumu funziona? A maiò parte di i prupietarii di case ùn capiscenu micca cumu funzionanu l'apre di porte di garage è nutanu solu u so sistema di porte di garage quandu qualcosa inaspettatamente si rompe.

Ma capendu a meccanica, e parti è l'operazioni di u vostru sistema di porte di garage, pudete identificà megliu l'hardware usatu prima, capisce quandu avete bisognu di manutenzione di porte di garage o riparazioni, è cumunicà più efficacemente cù specialisti di porte di garage.

A maiò parte di e case anu una porta sezionale di garage, chì scorre nantu à una pista cù rulli situati à u tettu di u garage. Per aiutà u muvimentu di a porta, a porta hè attaccata à un apertura di porta di garage da un bracciu curvatu. Quandu ci hè dumandatu, u mutore dirige u muvimentu di a porta aperta o chjusa cù u sistema di molla di torsione per controbilancià u pesu di a porta, permettendu un muvimentu sicuru è fermu.

Sistema di Hardware di Porta di Garage

Cume funziona un sistema di porta di garage

Mentre l'operazioni di u vostru sistema di porta di garage sembranu abbastanza semplici, parechji pezzi di hardware travaglianu inseme simultaneamente per assicurà una funzionalità affidabile è liscia:

1. Molle : A maiò parte di e porte di u garage presentanu un sistema di molle di torsione. E molle di torsione sò grandi molle installate in cima di a porta di u garage chì si ventanu è si distenu in un muvimentu cuntrullatu per apre è chjude a porta mentre scorri in un canale. Tipicamente, e sorgenti di torsione duranu finu à 10 anni.

2. Cavi : I cavi funzionanu à fiancu à e molle per alzà è abbassà a porta, è sò fatti da fili d'acciaiu intrecciati. U spessore di i cavi di a vostra porta di garage hè determinatu da a dimensione è u pesu di a vostra porta.

3. Cerniere : E cerniere sò installate nantu à i pannelli di a porta di u garage è permettenu à e sezzioni di pieghje è di ritirà mentre a porta si apre è si chjude. Hè cunsigliatu chì e porte di garage più grandi anu duie cerniere per aiutà à tene a porta mentre hè in una posizione aperta.

4. Piste : Ci sò tramindui orizontali è verticali installati cum'è parte di u vostru sistema di porte di garage per aiutà cù u muvimentu. E tracce di acciaio più spesse significanu chì a vostra porta di garage pò sustene megliu u pesu di a porta è resiste à curvà è deformà.

5. Rulli : Per spustà longu à a pista, a vostra porta di u garage usa l'acciaiu, nylon neru o nylon biancu rinfurzatu. U nylon permette una operazione più silenziosa. I rulli adatti chì sò curati è lubrificati gireranu facilmente lungo a pista è ùn scorreranu.

6. Puntelli rinfurzati : I puntelli aiutanu à sustene u pesu di e porte di garage doppiu mentre in una pusizione aperta per periudi di tempu allungati.

7. Weatherstripping : Situatu trà e sezzioni di a porta, nantu à u quadru esternu è longu u fondu di a porta di u garage, u weatherstripping hè incaricatu di mantene l'efficienza energetica è l'isolamentu è impedisce l'elementi esterni d'entrà in u vostru garage, cum'è umidità, parassiti è detriti.